FANDOM

Незвичний механізм роботи сприяє незвичній дискусії.

Безосібний

Обране зображення

Уроки української на Краутчані

Обрана стаття
Футаба Ченел - скрин

Головна сторінка першого іміджборду — Футаба Ченел.

Іміджборд (англ. image board, «дошка для зображень», також чан від англ. channel) — тип форуму з відсутністю реєстрації та організацією спілкування розділо-тредовим способом. У неформальне визначення також входить поняття про те, що це сайт, де користувачі провадять жваві бесіди за допомогою повідомлень з прикріпленими графічними файлами.

Іміджборд складається з тематичих розділів або дошок (також іноді самі іміджборди називають дошками). Дискусія на кожній дошці розділена на окремі треди, які складаються з постів — послідовних відповідей на перше (початкове) повідомлення. Будь-який відвідувач іміджборду має змогу створювати власні треди або відповідати в тих, які вже є, безосібно чи підписуючись.

Меню оверчанів

Панель, що зазвичай використовується на оверчанах.

Безосібний градієнт

Втілення Безосібного у ґрадієнті.

Основною суттю спілкування на іміджбордах, і те, що у свій час зробило їх популярними — безосібність (анонімність). Тут не лише не потрібна реєстрація, — не обов’язково навіть підписувати повідомлення. Створені лише для зручності висловлення користувачів, умови безосібності заклали основу для цілого якісно-нового сеґменту культури. Наслідками безосібності є широкий спектр особливостей характерних іміджбордам опісля певного часу розвитку.

Іміджборди Редагувати

Як ви встигли помітити, прочитавши статтю, перші іміджборди і текстборди з’явилися в Японії, саме тому багато дошок у сучасному не-японському інтернеті присвячені саме японській культурі, — аніме та манзі.Не оминула ця хвиля і Україну: перша справді українська дошка була створена лише 17 листопада 2009 року, тобто за 8 років після першого іміджборду. Перша українська текстова дошка була створена 2 жовтня 2010 року, себто за 11 років після першого текстборду.

Примітки Редагувати